lista.

Ta fram din mobil och gör följande :

Har du pussat nummer 2?
nej^^

Vad har du för relation med nummer 20?
kompisar!!!!!!!!!!!! XD

När ska du träffa nummer 30?
Aldrig för jag vill inte det xD

Är nummer 18 söt?
Jaaa! (a)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
snäll , eller va ? xD
Gillar du nummer 14?
Ja <3

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
nej det tror jag inte

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
på typ onsdag/torsdag!!!! :D<33

Är du nära vän med nummer 23?
nej xD

Har du gått på bio med nummer 4?
tror jag nog inte x)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Aldrig i livet!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
olika, fast vi pratar inte så mkt nu för tiden.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
ja :3

Vad har du och nummer 24 för relation?
Bästa kompisar<33

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
jag vet väl inte x)

Vad är det bästa med nummer 8?
....

Brukar du och nummer 16 träffas?
Jaa i skolan <33 :) ibland på fritiden (:

Nummer 10 nedifrån, är han/hon snygg?
nej x)

Har du pussat nummer 5 nedifrån?
nej xD

Är nummer 45 uppifrån någon du vart hemma hos?
nej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0