Svar på kommentar !

okej , egentligen borde inte jag skriva om mitt privatliv här på bloggen,
men detta får väl va ett undantag!

Svar: det är lite komplicerat detta men kan berätta ändå..jo såhär:
Jag kan börja med att det var jag som gjorde slut. Jag gillar ju verkligen den killen MEN han tjatade på mej. Hela tiden. Eller iaf för det mesta. Om att jag MÅSTE skicka smiliser, jag MÅSTE skicka hjärtan, Okej, han gillar mej, jag vet det, men jag kanske inte är på humör alltid för att göra det. Och liksom tillslut tröttnar man, på att skicka hjärtan och smilisar för att man har skickat det förut en massa. Va fan man får väl själv bestämma om man vill göra det eller inte! det var drygt tycker jag. Och dom flesta av mina kompisar höll me när jag sa det. Jag kanske inte alltid vill skriva smilisar eller hjärtan liksom va fan. Och sen är det med att vi bor så långt bort. det har oxå en betydelse, men asså, jag tänkte inte så mycket på konsekvenserna, att det är dyrt, när han fråga om vi kunde bli ihop. och liksom jag kanske inte har råd alla gånger, liksom måste ha pengar till annat och så, och sen kan vi inte ses så ofta, om man inte är mångmiljoner förståss.
okej, ja jag gillar han, krossade hans hjärta var inte det bästa jag har gjort precis. Fan det är inte så lätt..
Ja jag känner mej hemsk jag gör verkligen det, men det var det rätta för mej, det var den rätta vägen för mej.

nu vet halva jordklotet det, men ja visst..
Jag hoppas svaret dög, men nästa gång kan du väl skriva vem du är :)
Puss / maandoli






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0