ja, jag har jävligt tråkigt!

Du heter: Amanda Axelsson

Smeknamn: Mandah,Torgny, Mandahlonen, Mandis, Peddogumman, m.m :)

Låt som när du är ledsen sörjer till? beror på

Beroende av: Musik, Monster och Emanuel<3

Vad tror folk om dig? att jag är knas

Stämmer det? klart, vem tycker inte det liksom?

Vad får du oftast komplimanger för? hur jag ser ut och att jag dansar bra.

Hur imponerar man på dig? Va bara dig själv

Brukar du skratta för dig själv? yes

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "okej xD"
Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: "Hallå", "Hej", "Vad" eller "Hej det är amanda"

Vem ringde du senast?: Malin hem

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: massa ^^

Antal timmar sömn inatt: öööh, kanske, 8 timmar typans

Sov du ensam: jaaaa...

Brukar du komma i tid: ja eller njaaa beror på

Hur känner du dig nu: sjuk.

Vanligaste färg på dina kläder: Blått, svart, grått.

Vad tycker du om fötter: fula.

Vem saknar du: Älsklingen<33

Hade du en bra kväll igår: igår nej, förutom att jag prata med älsklingen

Favorit dryck på morgonen: oboy.

När brukar du oftast gå och lägga dig: någon mellan 21.30 och 22.30

Är du blyg?: mm

Sysslar du med någon idrott?: dansar<33

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja<3

Har du spytt offentligt: typ .. usch..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vene, beror på vem kanske.

Är du nöjd med ditt liv: just nu jaa rätt så :)

Är du bortskämd: taha aa :)

Vad gör du i morgon: Drar till skolan,om jag får XD

Vad är det värsta du vet?: att vara sjuk, folk som ljuger, massa mer.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: japp

Vad är det finaste du fått?: Min hund.

En speciell dag du minns: I söndags,när jag skulle hem från Emanuel, jag satte precis mej i bilen och typ 5 min efter får jag ett mess där det står en sak och sen i slutet: "Vill du bli min flickvän? :$$$" Awwww söötaste älskling! senare på kvällen svarade jag ja :) baby, Love you!<33

Du samlar på: monsterburkar

När grät du senast: vene

Vad skulle du göra om du vann en miljon: bli fett glaaaaaaaaaaaaaaaaad :D x)

Vill du gifta dig: Kanske

Vill du ha barn: Someday

Är du musikalisk?: mjaou :3

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten,Monster eller Pepsi :))

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0