Svar fråån frågestunden :)

Patrik;
- Hur länge har du bloggat?
-Våren 08 tror jag

- Fixat hela din sida själv?
-japp det har jag!

- Vart bor du någonstans?
-Stockholm

- Vad ska du gå för gymnasielinje? som du har tänkt iallafall?
-jag funderat att gå nåt med barn,djur eller fotograf.

- Facebook eller BDB?
-Jag vet faktiskt inte, både och typ kanske (:


John;
- ...eru trött?? 04.37!! >_<
-hah, jag va lite trött , vet att du var det XD :P


Torkel :D<3;
- Vill du vara min bästavän föralltid? :$ ;* <33333
-
jaa självklart bäbis<33

- Vad hette din första blogg? (även freewebs gills!:D)
-HAHA! det måste ha varit en fjortisblogg jag och malin gjorde för typ aslänge sen xd

- Vad önskar du dig i Julklapp? :D<3
-Tillbehör till kameran, pengar, smink. m.m

- Vilken ögonfärg tycker du är finast? :)
-blå och bruna

- Om du skulle beställa på donken, vad skulle du beställa precis just nu? x) 
-
Lilla menyn XD

- Vilken är den bästa energidrickan? (top 3) :D<3
-
1. Monter
  2. Franks
  3. Burn :D

- Vill du gifta dig med mig? HAHA! <3
-klart jag vill !<33

- Var tror du att man hamnar när man dör? :( <3
-vene o_O

- Hur många namn kallas du för? menar då torgny,mandarin,maandoli och dom ;)<3
-massa XD - Mandahlonen,Peddogumman,Epple m.m :D

- Är du kär? :D! <3
-Kanske typ :P<3

- När du tänker på mig, vilken frukt kopplar du ihop mig med? :)
-
Jordgubbar för du är lika söt som en <3

- Gillar du mina störda frågor? :D<3
-Jag gillar dom inte...JAG ÄLSKAR DOOM ! :D <3


Vanessa; 
- hur monga gonger har du färjat håret
-
Många ggr, minst 10.

- ska du göra not kul närmsta tiden 
-aa typ :)

- väm är din idol i musik värden 
-
30 seconds to Mars!

- är din blogg dit allt 
-verkligen inte! det är bara en kul grej (:

- kan du gå en hel dag utan att ha bloggat
-
njaa, det är nästan tvångstankar, att jag måste blogga, men det kan hända att jag skippar.

- hur monga läser din blogg varje dag
-
det beror på hur många jag känner för.


Mickis; 
- Vad lyssnar du mest på för musik? ^^
-Rock, techno, hiphop, pop, svensk musik :)

- Vad kallar du din stil?
-typ fjortisvarning lite ibland, XD annars vettefan :)

- GILLAR DU POCKY?!?? 8D
-vet inte ens vad det är :P


Sofia;
- Vilken hårfärg tycker du att du passar bäst i ? <33
-
vet inte, typ mellanbrunt eller nåt :)


- Är du o Malin bästa kompisar?
-
ja typ :) <3

- Hur gammal är din lillasyster ?
-
det är inte min lillasyster, det är min kusin , och hon är iaf 3 år! :)



Medde;
- är du singel?
-
Japp

- hur många pojkvänner har du haft?
-
En, fast om dom andra (2 st) var oseriösa. Så ja, tre stycken.
 

- vad vill du bli när du slutat skolan?
-
Antingen en sån som tar hand om barn, djur eller fotograf! :)

- vilken stad vill du helst bo i ?
-
Där jag boor :)

- håller du på med nån sport?
-Japp, Jag dansar! :)

- vilken sport är roligast att kolla på ?
-Vet inte o_O

- om du gillar sport o så vilken klubb är din favorit klubb i den sporten?
- ? xD

- vilket är ditt favorit program på tv?
-
South Park <33

- vem är den snyggaste skådisen (både tjej och kille)?
-
Logan Lerman :) <3 tjejen vet jag inte. 


- vill du helst bo i hus eller lägenhet?
-Det beror på, helst hur tror jag

- gillar du djur, i så fall vilka ?
-Ja,jag älskar djur, hundar,hästar,råttor,katter,chinchillor,kaniner, massa! :)

- vilken är dina 5 favorit frukter? :)
-
Jag tål inte så många frukter.. men typ apelsin, och banan. Typ resten av de jag gillar är jag allerisk mot! :/


Malin;

- oskuld?
-Yes

Emanuel;
- vilken är din hårfärg från början?:)<3
-
Blond! (:


- hur lång är du?<3
-153 cm

- vilken är din favoritmössa?:)<3
-
Taha jag tror min gråa mössa:
PS, ooj vilken snygg min jag har xD
FAST DOCK SKA MAN INTE HA EN TOFS NÄR MAN HAR P ÅSIG DEN SOM JAG HAR PÅ DENNA BILD!


- vad är din högsta önskan just nu?:)<3
-
jag vene :)

- haha har du lång tunga? xD<3
-
jag vene, men jag kan nudda tungan på näsan iaf :D

Fanny;
- Favoritprogram?
-
south park ! :D<33

- Om du bara fick ha kvar antingen Isac eller Kisse moums vem skulle du välja?
-
Men sluta vad är det för fråga :( det är ungefär som att fråga till dej antingen mamma eller pappa till dej. Ingen av dom!

- Favoritplats?
-
Hunddagiset <3 mer finns, men skriver de inte här.

- Vilken är den bästa sommaren i ditt liv?
-Sommaren 09 och 10!<3

- På hur många ställen har du bott?
-
Fyra ställen

- Bästa minnet med mig? :P <33
-
När vi drar till donken och vi går igenom ********* :D (a) HAHAHHAHAH XD<33
- Bästa minnet från våra tjejkvällar?
-
när vi är ute och går på fotbollsplan och alla blir rädda när malin skriker: DET ÄR ETT LIK ! och alla skriker XD lol hah! x) och det finns ju sklart massa mer! :)

Sådär! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0